Yeeah...

Åh, hihi, Twilightflash! :D
Men, det var inte vad jag skulle koncentrera mig på XD Kommentera mina noveller, please? :> vill gärna ha konstruktiv kritik, skulle kännas riktigt bra, alla går bara omkring och säger att jag är skitbra, men hittar inga fel >.< och fel vet jag att det finns OwO
Okay, jag har tråkigt... -.-'' riktigt tråkigt... och det är typ inte många alls som läser min blogg heller ;__; (okay, inte för att jag skriver så mke, men ändå XD) men en eloge till Ellan, Nelly och Veronika, de få personer jag vet läser min blogg^^ och säg till om jag glömt någon ö.ö
Men nu ska jag väl skriva lite... Och äta... Och hoppas på att danneh ska svara mig :> killen är söt, och otroligt snäll oxå :> åh, jag har inget liv, och jag har gods-, energidryck- och pojkvänsabstinens >.< men jag ska till gekås imon, sen ska jag klippa mig på fredag och på rock out oxå :D
Sen blir det Metaltown med Ellan och Sofia i sommar :D www.metaltown.se massa bra band :D och Veronika, dom är kända ö.ö
By bye :*

Kommentarer
Postat av: veronika

Det är de säkert men det betyder inte att jag vet vilka det är! :P hehe

Nu vet jag vem du kanske ska sova hos :)

Ska vi träffas innan vi ska på rock out eller där?:O Kramar

Ps. Jätte bra blogg!!:D

2009-05-21 @ 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0