Hello ;)

Hm, matilda är tillbaka på att bara skriva inlägg... Hihi^^ Men det är bara för att jag egentligen ska lägga upp kap 3 men det orkar jag inte, för jag har inte skrivit klart det kap än... Det är långt.... Meeen^^ Jo, jag har nyss kommit hem från ett läger^^ Konfirmationsläger på Gullbrannagården^^ (o nu änker ni alla, men vafan, hon är ju sexton, då har hon väl redan konfirmerat sig? :O) Så sant, så sant^^ Jag är fadder förstår ni :D Och nu ska ni inte bli sådär, åh, hon är en sån där kristen typ, som är så tråkig och så! :O För det är jag inte, ingen av oss är det... Vi har alltid skitkul, och flummar järnet :D förutom när vi är tvugna att jaga konfirmandtjejer inne hos killarna -.-' Och fyfan :O när vi kmr till lägret, då får vi reda på att KRIS-folk är där :O (kriminellas revansch i samhället) Jag vet, jag vet, man ska inte ha fördomar mot dom och så, men ändå, det kan finnas några av dom som är riktigt kriminella och inte vill sluta med det egenligen, och de tär rätt läbbigt^^; Men, men, vi hade kul ändå :D särskilt fadderkvällen XD Men den orkar jag inte skriva om här, så ni får fråga mig om den om ni vill veta...  Men, vad händer sen idag då?^^ Jo, då ska jag på MusikDirekt, lr vad det nu heter, och lyssna på när nårra kompisar spelar :D (heja Totally Hooked!!!) Men, aa, jag är typ övertrött och skriver bara massa skit, så by byee.... <3

Kommentarer
Postat av: Nelly

Du är visst jätte kristen din lilla skit:)

2009-04-06 @ 19:41:58
URL: http://nellyandersson.blogg.se/
Postat av: Nelly

du är ju det:P

2009-04-20 @ 20:35:51
URL: http://nellyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0