Min musiklista^^

Här kommer den, min musiklista! :D väldigt bra, måste jag säga... XD
Paramore (we love them...)
Muse (gods of rock!)
Linkin Park (ja, nårra bra låtar faktiskt)
Within Temptation (bra!)
Tokio Hotel (mobbar du dem? ha? vill du något eller?)
Marilyn Manson (vi gillar honom)
Funeral for a friend (tack bea o anton)
My Chemical Romance (*dregel*)
Sugarcult (ett stort tack till nelly)
Jennifer Saunders (för hennes 'I need a hero' i Shrek 2)
Vains of Jenna (samma stad som mig!)
An Cafe (J-Rock! J-Rock!)
Bonnie Tyler (texterna... texterna!)
Shebang (oh, Romeooo!!)
Avril Lavinge (we like!)
Jack's Mannequin (ännu ett tack till nelly)
Sunrise Avenue (länge sedan man hörde kanske, men man kan inte förneka det; de är bra!)
Secondhand Serenade (en snubbe?! som gör allt?! *tror det var så iaf*)
Kiss (rock!)
In Flames (tackar brorsan<3)
Chimara (tackar igen brorsan!)
Och självklart alla band på Twilight Soundtrack!! :D

Detta är de band som ligger på min mobil (nja, de flesta iaf) och som jag knarkar 24/7. Ge dem en chans. Och du är fast. För alltid. Jag lovar. De är bra. Vi alla älskar dem. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0