I'm back! *evil laugh*

Jupp, ni såg rätt, Matilda is back on track :D ledsen att jag har varit så dålig på att blogga, men har varit sjuk, och haft lite mycket i skolan... Suck, nästa vecka är det dags för nationella proven i svenska (tror jag iaf XD). Sedan blir det nationella prov i engelska, och någon gång under terminen även i matte... Vem kommer att få underkänt? *räcker upp handen*
Men skit i det nu^^ jag lade ut en novell för inte så länge sedan^^ skrev den efter att jag fått höra en låt ('rooftops' med lostprophets), och den kanske inte är så lik låten, men det var första känslan jag fick...  Men aja, kommentera :D vad tycker ni? Potential writter? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0