Hello^^

Sorry att jag har inte har skrivit något på länge, varit lite upptagen... Eller, ibland varit för upptagen med andra saker på datorn så att jag har glömt bort att skriva lite... Men nu e jag tbx^^ Min helg har varit tråkig... Först är jag sjuk på fredagen o missar allt det roliga, sen är det mini-släktträff på lördagen. Sen mådde jag lite dåligt på söndagen också, så jag gick inte på lovsångsmässan som jag egentligen skulle varit på eftersom jag är fadder för konfirmanderna... Men aa, det gick inte^^ o nu har jag en massa läxor i skolan, o skit, o jag längtar tills jag slutar o får börja på gymnasiet istället^^ På tal om gymnasiet, nu har vi fått göra våra val, o jag valde:
1. Natur-Teknik (NT)
2. Samhäll
3. Estet; Bild
Jaop, o jag ska ha bild som estetisk verksamhet, och läsa italienska^^ orkar inte med franska ett år till >.<
men nu ska jag äta o fixa med lite saker, sen kanske jag kommer att skriva något litet till^^ men ses!^^

Kommentarer
Postat av: Nelly

Du har fått en utmärkelse i min blogg:)

2009-01-21 @ 19:12:11
URL: http://nellyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0