Och den svenska översättningen såklart^^

Svenska översättningen

Låt oss vara onaturliga!

Jag är tusen mil ifrån dig

Aldrig har jag känt mig såhär liten

Aldrig har luften varit så kall

Jag dansar i orkanens centrum

Vinden smeker min kropp

Varje ord jag sjunger kastas ut över världen

Men det är som om du är omringad av ljudbarriären

Ingenting når dig

Ingenting når ditt hjärta

Jag är tusen mil ifrån dig

Jag står på vulkanens topp

Elden slickar min kropp

Lavan flyter vid mina fötter

Jag skriker ut ditt namn

Men du kan inte höra desperationen

Eller rädslan i min röst

Jag är tusen mil ifrån dig

Jag leker i havets djup

Vattnet kysser min kropp

Jag viskar till dig

Men massan trycker ner ljudet

Och fyller mina lungor med vatten

Jag är tusen mil ifrån dig

Jag klättrar i skogens grönska

Växterna rör vid min kropp

Jag pratar med dig

Men du är ett steg för långt bort

Du kan bara höra ett mumlande

Jag är tusen mil ifrån dig

Jag står på en klippa

Vinden blåser iväg mig, elden bränner mig, vattnet sköljer över mig, jorden rasar runt mig

Jag sjunger, jag skriker, jag viskar, jag pratar med dig och försöker nå dig

Men du bara står där och ignorerar mig

Lever ditt liv som om inget någonsin hänt

Men jag minns, och jag kan inte gå vidare

Jag vill att du ska höra mig, reagera, agera

Men det är som om naturen kämpar emot mig

Kärlek och förlåtelse är tydligen inte naturliga ting

Låt oss vara onaturliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0