Jahopp...

Ja, nu var det dags för nationella proven... Har haft delprov A o C nu... Senaste, C, var riktigt enkel ju :D fick välja mellan fyra olika ämnen (orkar inte kma ihåg vilka XD) o till min stora förvåning o tur så fanns novell med!! :D :D skrev på mindre än en timme, sen satt jag o målade tills vi hade en liten rast. Sedan hängde jag med Bea o co^^ tre timmar nationella förkortat till mindre än en timme XD well done lix... Då kan man ju fråga sig frågan: Blev det bra? ö.ö Jag tror och hoppas det... Kände på mig att om jag läste igenom den så skulle jag vilja skriva ngt nytt... Men jo, den blev nog bra^^ handlar om vampyrer, så why not lix XD nu ska jag egentligen göra ngt pluggrelaterat, men orkar inte >.< varit halvt sjuk typ hela vårterminen, så här långt... Därför fastnade jag vid datorn igen^^ XD men men.... Ska nog göra ngt... Oh! Åh, ett litet tips! LÄS FJÄRDE O SISTA BOKEN I TWILIGHT-SERIEN!! (engelska Breaking Dawn, på svenska Så länge vi båda andas(kmr i mars^^)) (jag älskar dig såååå mkt Lisaaaa!! :D tack för att du lånade mig boken!! :D :D) tjingeling^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0