Alla hjärtans dag

Nu är det Alla Hjärtans Dag. Och som alla andra alla hjärtans dagar så är jag singel. Så typiskt. Undrar om detta års ahd kommer att bli sorligare än alla andra. Tydligen inte. Sitter här vid datorn och kan inte riktigt koppla att det faktiskt är ahd. Precis som att jag inte riktigt kunde koppla att det var julafton, eller nyår. Allt bara flyter förbi en konstig ström. Är det så här det blir när man är vuxen? Vad konstigt, alla vuxna säger ju att de är så stressade av vardagen. Men jag bara lunkar med i min egna takt, inte alls stressad. Då kanske det inte alls är så här när man blir vuxen. Undrar hur det är... Happy Valentine to your all!^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0