Twilight (hur många gånger har jag skrivit om detta ämne nu?)

(OBS! Skrivet på söndagen, publicerat på måndagen!)
Jag känner en klump i halsen. Jag har väldigt svårt för att sitta still. Jag ler fånigt hela tiden. Jag har nyss, för andra gången, varit på Twilight... Ni må kalla mig galen, men jag är bara lite besatt^^ Och jag funderar på att gå en tredje gång också XD men jag tror inte att jag ska göra det. Måste spara de åttio kronerna jag har på mitt presentkort till något annat... Vet någon om det snart kommer en bra film till Falkenberg, eller ska jag vänta i cirka två tills New Moon kommer? Ja, uppföljaren till Twilight kommer! Antingen under hösten -09 eller någon gång under -10... Och Vanessa Hudgens kanske kommer att spela Leah Clearwater :O hon har tydligen provspelat för den rollen^^ Jag vet inte riktigt om hon kommer att passa som Leah, men vi får väl se, om hon nu kommer att spela henne... Bara att vänta och se^^ eller, vänta och höra skvallret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0