Twilight (filmen den här gången)

Jag var och såg Twilight på premiären i Halmstad. Nu, en och en halv månad senare, kommer den till Falkenberg. Men jag ska ändå kanske gå med några kompisar^^ För om man älskar filmen och har presentkort endast i Falkenberg så gör man så. Fast förra gången fick jag utegångsförbud på grund av att jag lurade min mamma och sa att jag skulle vara hos en kompis.... Ett enda litet samtal, innan filmen, till kompisens föräldrar, gjorde att jag fick utegångsförbud i en månad. Jag satt och svettades i biosalongen, undrade om de skulle komma och hämta mig. Sedan började filmen och jag blev väldigt distraherad.... Sedan undrade jag vad dom skulle säga när jag kom hem. Mamma hade som tur var gått och lagt sig när jag kom, men dagen efter fick jag skiten. Dom ansåg att dom inte kunde lita på mig (gör dom fortfarande inte riktigt...) och att det var riktigt dåligt gjort. Jag förstår som, men ångrar ingenting alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0